HTML

Munkát, kenyeret!

Egy munkakeresőnek sok az ideje.Kettőnek kétszer annyi.Blog a pesti munkakeresésről.

Friss topikok

  • FlexiFrontUser: Üdv Uram ! :) Mint igértem reggeltem és irok : ) még sokmindent nem sikerült elolvasni, de pótolom... (2011.01.18. 12:40) Munkahelysirató I. - Placcozó
  • zsoltix: Rózsaszín Pittbull: Magyar melós c. szám is beleférne:) (2010.11.21. 22:55) A Top 10 munkanélküli dal EVÖR
  • szs.: "Ja, hogy nem hetes a skála, hanem tízes? Akkor tíz, elnézést, az előbb rosszul értettem." :) (2010.11.11. 21:30) Hétésfél-nyolcas

Linkblog

Hétésfél-nyolcas

horvattila 2010.11.01. 10:37

Sokféle típusa van az állásinterjúknak. A legundorítóbb  legérdekesebb a telefonos féle. Felhív egy kiscsaj és három kérdés alapján kideríti: alkalmas vagy -e, hogy tovább küldje az adataidat egy másik kiscsajnak. Történt nemrég, hogy call centeres munkára küldtem önéletrajzot. Felsőfokú német és középfokú angol nyelvvizsgával úgy éreztem: a call centeres világ a lábaim előtt hever.

Szóval felhívott a lány, rövid kérdezz-felelek után rátért: 1-től 10-ig terjedő skálán hányasra értékelem a német nyelvtudásomat. Válaszom a hetes volt. A reakció hallattán muszáj voltam leülni a Ráday utcán, miközben a munkaügyi központba baktattam diplomás pályakezdő munkanélkülinek regisztrálni. A hölgyike sajnálattal tudatta: ők 7,5-8-as szintű callcentereseket keresnek, úgyhogy ez így kevés lesz. Verejtékezve Meglepődve próbálkóztam rávenni: beszélgessünk németül, hiszen csak a hasamra csaptam, neadjisten személyesen győződjön meg ő vagy egy kollegája számbeli adataimról. Együgyű Kedves volt: javasolta: aktivizáljam a nyelvtudásom, jelentkezzek néhány hét múlva, hiszen folyamatosan keresik a hétésfél-nyolcas munkaerőt. Szívélyes búcsút vettünk egymástól, két szál vastagra tekert cigi után pedig bárgyú fejjel tértem be a központba regisztráltatni szerencsétlen hetes fejemet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkatkenyeret.blog.hu/api/trackback/id/tr792413110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2010.11.11. 21:30:31

"Ja, hogy nem hetes a skála, hanem tízes? Akkor tíz, elnézést, az előbb rosszul értettem." :)
süti beállítások módosítása