HTML

Munkát, kenyeret!

Egy munkakeresőnek sok az ideje.Kettőnek kétszer annyi.Blog a pesti munkakeresésről.

Friss topikok

  • FlexiFrontUser: Üdv Uram ! :) Mint igértem reggeltem és irok : ) még sokmindent nem sikerült elolvasni, de pótolom... (2011.01.18. 12:40) Munkahelysirató I. - Placcozó
  • zsoltix: Rózsaszín Pittbull: Magyar melós c. szám is beleférne:) (2010.11.21. 22:55) A Top 10 munkanélküli dal EVÖR
  • szs.: "Ja, hogy nem hetes a skála, hanem tízes? Akkor tíz, elnézést, az előbb rosszul értettem." :) (2010.11.11. 21:30) Hétésfél-nyolcas

Linkblog

Rádiókabaré

horvattila 2011.01.23. 15:05

 

Színmű egy felvonásban

 

SZEMÉLYEK

MUNKANÉLKÜLI 1 

MUNKANÉLKÜLI 2       

MUNKANÉLKÜLI 3

HR-ES CSAJ

 

Történik Óbudán, hatalmas, műanyag irodaházban, ötödik emelet kis irodájában. Hétköznap délután. A három jó barát munkanélküli ugyanahhoz az online rádióhoz adta be az életrajzát előző nap. Mindegyiket behívták interjúra, a levél elküldésétől számított 1,5 percen egy automatikus válasz e-mailben. Egyszerre beszélget velük egy csipás szemű HR-es.

HR-ES CSAJ (maga elé bámul, Nestea-jét szorongatja)  Őszinte leszek. Azt se tudom, hogy hívnak benneteket, nem olvastam az életrajzotokat. Jobban szeretem a személyes beszélgetéseket, szemtől szemben. Én vagyok a rádió ügyvezető igazgató helyettese és a HR-es. A rádiózáshoz semmit sem értek, de nekem kell most foglalkoznom veletek, senki sem ér rá. Meséljetek magatokról, amit akartok.

MUNKANÉLKÜLI 1 (Eltűnődik) Munkanélküli 1 vagyok, újságírást tanultam, 24 éves vagyok. Tapasztalatom a média világából való, rádiósként függőben van egy munkalehetőségem, dolgoztam a Duna TV-nél. Szeretném kipróbálni magam online rádiósként is.

MUNKANÉLKÜLI 2 (Határozottat játszva) Munkanélküli 2 vagyok, én is újságírást tanultam és filozófiát. Szintén dolgoztam az egyetem alatt a média világában, szívesen kipróbálnám a rádiózást, ez új tapasztalat lenne számomra. Bár úgy érzem, nagy meglepetés nem érhet.

HR-ES CSAJ (kacagva) Jaj, hoztam én már zavarba több rutinos rádióst.

MUNKANÉLKÜLI 2 Értem, de én a média világáról beszélek. Szóval több újságnak írtam cikkeket, úgy érzem: jól menne ez is.

MUNKANÉLKÜLI 3 (hátradőlve) Őszinte leszek. Sok mindent csináltam életemben, de ilyen tapasztalatom semmiféle sincs. Viszont én is kipróbálnám magam ilyen téren.

HR-ES CSAJ (csipáit törölgetve) Jó, rendben. Hadd meséljek a rádióról. Mi vagyunk az ország legnagyobb online rádiója.

MUNKANÉLKÜLI 1,2, 3 (egyszerre félre) Életemben nem hallottam róluk!

HR-ES CSAJ Most lehetőségetek nyílhat kipróbálni magatokat rádiósként, saját műsorotok lehet.  Annyi a kikötés, hogy ne káromkodjatok a műsorban és változatos zenéket tegyetek be. Engem ugyanúgy érdekel a Beatles mint Eminem. Szóval ne büntessenek a kurvázás miatt és legyen mindenféle zene. Ennyi. Mindössze 7500 forintot kéne befizetnetek a tanfolyamunkra.  Négy napos képzésről van szó, napi 1,5 óra mindössze. Ha elvégzitek, akkor kaptok egy oklevelet, ami referenciaként is kiváló lehet később. Utána pedig próbaműsor, és lehetséges, hogy fel is veszünk benneteket. Van kérdésetek?

MUNKANÉLKÜLI 1 (torkát köszörülve) És ez milyen anyagi juttatással jár?

HR-ES CSAJ (zavartan, kapkodva, jeges teáját fogdosva) Most akarunk áttérni földi sugárzásra. Egyelőre kábé négy órás műsorotok lenne, csak ne káromkodjatok, és változatos zenét csináljatok.

MUNKANÉLKÜLI 1 Értem, de ez forintban kifejezve mit jelent?

HR-ES CSAJ Hát, arról fogalmam sincs. Nem tudok erre mit mondani.  Szóval ne káromkodjatok és változatos zenét csináljatok. Más kérdésetek van?

MUNKANÉLKÜLI 2 (nevetéssel küzdve) Hány embert vesztek fel?

HR-ES CSAJ (teljesen megzavarodva, haját csavargatva, csipát kotorva) Úgy kábé tizenötöt. Profi stábot szeretnénk, akik jól csinálják a dolgukat. Csak ne káromkodjatok, és változatos zenét csináljatok. Eddig hatan jelentkeztek a tanfolyamra, ami holnap indul, de jövő héten is kezdhetitek. Szóval úgy néz ki, mindenkit felveszünk, aki jelentkezik.

MUNKANÉLKÜLI 1 Meddig kell eldöntenünk, hogy akarunk –e jelentkezni?     

HR-ES CSAJ Holnap indul az első képzés, jövő héten a következő. Tehát kábé holnapig kéne eldönteni. Adok egy számot, amit hívhattok. (Lediktál egy mobiltelefonszámot, amit Munkanélküli 1 és 2 beír a telefonjába, Munkanélküli 3 csak ül keresztbe tett kézzel. HR-es csaj ránéz) Te nem írod fel?

MUNKANÉLKÜLI 3 Ja, hát nem. Kicsit másra számítottam. De még alszunk rá egyet szerintem.

HR-ES CSAJ Rendben, gondoljátok át és szóljatok vissza telefonon. Tényleg annyit kérünk, hogy ne káromkodjatok majd és változatos zenét csináljatok. Köszönöm, hogy eljöttetek.

MUNKANÉLKÜLI 1,2,3 Mi is köszönjük. Minden jót.  (félre: ) És nem fogunk változatosan káromkodni vele, akármennyire megérdemelné. (El)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkatkenyeret.blog.hu/api/trackback/id/tr542607334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása